ScK 3093 - ToPiK KhAs

Hurmm...aku ingat dah xdak harapan untuk aku ambik CCNA 3 & CCNA 4 secara free...ye la masa daftar subjek main register ikut org jer mula la menyesal sebab xambik subjek topik khas(CCNA 3 & 4)...

Dah la aku balik lewat skit...org sepatutnya masuk 31 hb tapi aku balik 3 hb jan baru sampai Skudai...tu pun sebab ada sebab yang xdapat dielakkan...hehehehe...nasib aku baik jugak la sebab "insert/delete" bleh wat lagi...1 st class pagi khamis tu aku g ialah "Computer Security" sama mcm blajaq kat diploma jer...dah la cik hazinah ajar...huhuhu...aku pun ambik keputusan nak delete subject nie nak insert "Topik Khas"...hehehehe...habis jer klas..trus g jumpa KJ...alhamdulillah,KJ bagi...trus wat "insert/delete"...hehehehe...

Berjaya jugak aku nak ambik CCNA 3 & 4...ye la kalu x mcm rugi jer aku xambik...nie aku baru pass wat chapter exam CCNA 3...hehehehe

Kat cni ada url untuk CCNA 3 punya jawapan...tapi dinasihatkan jangan la meniru 100%..kalu just nak wat rujukan tu ok la...hehehehe... :P

No comments: