i ALrEaDy EnGaGeD!!! \(^_^)/ <-copy dari FB ayg

Ermm..disebabkan lama aku tidak menulis aku rasa malas plak nak tulis..hahahaha...

Tahun 2010..tahun dimana aku telah berjanji dengan awek aku yang aku akan mendirikan masjid..Bukan masjid tempat org sembahyang tu(mana ckp duit nak wat masjid sebuah)..sng cter bak kata org2 tua la mendirikan masjid tu berkahwin la senang cter..So bila aku pun dah stabil, duit pun bleh la cukup kot,aku pun mula merancang...

Tanggal 20 Feb 2010..
Aku menghantar rombongan keluarga aku untuk merisik awek aku a.k.a Nur Naimah Binti Mohamad Yusof di terataknya beralamat F16, Jalan Teratai, Taman Kerian, 34200 Parit Buntar Perak dalam lebih kurang pukul 5.00 ptg. So majlis ringkas jer untuk berkenalan antara keluarga dan nak tetapkan tarikh untuk next step plak..hehehe...Yang pergi pun ahli keluarga aku jer...

Tanggal 20 Mac 2010..
Tarikh yang ditetapkan oleh ahli keluarga masa datang merisik ari tu sebagai tarikh keramat untuk second step..huhuhuh..hari pertunangan antara aku ngan 'ucuk' aku nie(hehehehe..jgn marah).Majlis nie pun simple jer..sempoi jer walaupun siap berkhemah2 lagi sebab sebelah pagi family ucuk wat tahlil untuk arwah ayah...(al-fatihah).Rombongan keluarga aku + pak njang sekeluarga tiba dalam kul 3 dan proses perbincangan bermula untuk menetapkan hantaran...mas kahwin..dan tarikh perkahwinan kami..Ayah aku menetapkan tarikh 19 Jun 2010 sebagai majlis bagi pihak lelaki coz 20 Jun hari ahad kedah dah keja...hehehe,ini yang membuatkan tarikh untuk pihak perempuan payah untuk ditentukan..akhirnya kata sepakat dibuat..

akad nikah - 13 Jun 2010 (ahad pagi maybe...)
majlis perempuan - 17 Jun 2010 (khamis) - tema biru putih
majlis lelaki - 19 Jun 2010 (sabtu) - tema ungu hitam

So sekarang dalam persiapan untuk majlis...kita hanya merancang dan Dia yang menentukan..moga majlis dapat berjalan lancar..Amin...

Sayang ucuk macam

Proses perbincangan..mcm dok tgk movie jer(hehehe..)

Mak sarung cincin..(dah bagi tau siap2 jangan bg org len sarung..hehehe)

Hantaran...(simple jer..)

Aku & Dia

with my sister...

No comments: