Dr sHuKoR bELanJa MaiN bOwLinG ....!!!

Hari paling best....17 Nov 2007, Sabtu...hari yang agak penting sebab aku ada final exam network programming...subject yang aku harapkan bleh dapatkan A...hehhehee...bertempat di BK03 (N28) fakulti aku la...FSKSM...hehehehe....tepat jam 2.30 ptg...aku start menjawap..ntah la sejam sebelum masuk ke dalam dewan peperiksaan...aku agak kurang bersemangat nak jawab sebab banyak yg aku baca aku xingat...tapi xpe..tawakal jer.....detik dalam hati aku..hhhmmm...Bila aku dibenarkan menjawab aku pun selak kertas soalan...alhamdulillah...banyak gak aku tau nie...i'Allah bleh jawap...detik hati aku...dengan penuh yakin aku menjawab exam...hehehe......

Selesai jer aku menjawab semua soalan yg aku tau..aku just sangkut kat 1 soalan jer..hhhmmm..Soalan bahagian C soalan no.5...hehehhe...aku apa lagi...bantai jer la...hehehehe...setelah selesai aku pun tgk jam...pergh br kul 4..nak hantar ker???malas la...ada la sorang mamat tu dah antaq...perghh...aku tgk Dr Shukor terus tanda kertas dia...xnak hantar lagi la...hhhmmmm....Alih2, 15 minit sebelum habis...Dr Shukor mai kat aku...


Dr Shukor: Awak dah siap semua khairi???
Aku : ye Dr..
Dr Shukor:Mai saya tgk kertas awak...

Dia pun dengan selamber ambik kertas aku bawak g depan...perghh...dia g check ngan skema jawapan...hhmmm...dalam hati aku tertanya2 nape dia ambik kertas aku???asal aku jer???bnyk salah ker????arrgghh...biar la...aku tunduk jer...malu ngan jawapan aku..tkt banyak salah...hehehhe...Pastu dia dah check semua dia datang bagi balik..aku pun trus diam jer..ntah la..kelu lidah nak bertanya...Habis jer paper tu Dr Shukor tanya kechek...tentang plan diaorg nak ajak main bowling tu..hehehehe...kechek pun ckp la kat Dr...terpulang la pada Dr..Dia ckp on jer...so bleh main bowling...yesssss...aku dah lama xmain..hehehe...

Aku, Naimah, ngan Mustaqim tumpang Dr Shukor..hehehehe,merasa gak naik vios Dr Shukor...hehehhe...dlm perjalanan aku tanya la Dr Shukor nape dia tgk kertas aku...huhuhu....dia ckp aku btui semua cuma salah kat true/false...btui ker Dr nie dlm hati aku...hhhmmm...Sampai kami kat Skudai Parade...tggu bebudak nie...hhmmm...yang datang ada la kat2 12 org...hehehe...hampir kesemua la pelajar dia g...kami pun start la main bowling....

Sempat jugak aku berposing ngan awek aku...hehehhhe....gambar bawah nie Dr Shukor ngan bebudak kelas network programing yg join skali main bowling...


Dan gambar yang paling best skali sebab sayang aku sorang jer perempuan pada malam tu....hehehehehe....Asal bola bowling tu macam tembikai syg????(^-^)

1st round Dr Shukor menunjukkan bakatnya dengan mengalahkan kami semua dengan mata 130 mata...aku ditangga kedua jer dengan 120 mata...hehehhee...Lepas tu kami g sembahyang baru sambung 2nd round...Kali nie kechek menunjukkan bakat terpendam dengan mengumpul mata sebanyak 148 mata....perghh....utk game nie mata k skit jer sebab jari dah sakit..huhuhuhu...

Pas habis jer kteorg g makan kat payung...Dr shukor belanja...hehehehe..tapi xsemua yang pegi...time tu Dr cter pasal markah PSM yang agak menyenangkan hati..pastu kteorg bincangkan pasal soalan yang kteorg baru pas jawab tadi...net programming...hehhehe...Kami bincang gak pasal cadangan Dr nak suruh wat Malam Pra Graduan utk kteorg...hehehe...Risz sebagai pengarah program...hehehhehe....

Terima kasih Dr Shukor sebab belanja kami semua..hehehehe...

No comments: