ExaM wEeK (^ - *) !!!!

Perghh...dah lama aku xmenaip post kat cni...ntah la asyik sibuk jer,malas nak tgk blog aku nie.. dah lama gak la aku xbukak...hhmm...nape tetiba petang nie trasa nak tgk plak blog aku yang dah lama xde cter baru dari aku...hahahahaha....

Sekarang nie dalam minggu exam...aku pun ada lagi 2 paper nak ambik satu net programming (17 Nov 2007) satu lagi keusahawanan it(21 Nov 2007)....hehehhee...dah 2 paper yang dah lepas...OS- Operating System (5 Nov 2007) ngan CCNA - Computer Network(10 Nov 2007)..Nasib aku kira baik gak sebab paper aku semua jarak2...hehehehe...

Good luck kepada semua yang sedang menghadapi demam peperiksaan macam aku la nie...hahahhaha...tapi akuxtau nape aku malas sgt nak study...suka study last2 minit...sok nak exam baru nak study...hahhaha...pastu mula la xsempat nak baca....hhhmmm,xtau la apa result aku kali nie...aku risau teruk jer...xde la harapan nak dapat 1st class lagi...huhuhuhu.....tu la aku nyer impian selain nak grad on time...hahahaha.....(i'Allah aku akan berusaha utk yg terbaik)..

Kadang2 aku jeles plak tgk member2 yang dah keja..ye la walaupun ada yang ckp nak sambung blajar balik la...keja nie membosankan la..tapi bagi aku aku dah penat belajar...nak gak rasa alam pekerjaan mcm diaorg..huhuhuhu...ntah la..lagi lama aku pikir pasal nie lagi xsemangat aku blajar...apa harus aku wat?????sem depan nak ambik PSM 2....arrggghhhh......

No comments: