pOstPoNe wEeK..

Aku xtau nape ngan minggu nie...asyik2 semua kerja aku kena postpone...hhmmm...pelik gak la aku....Cni aku nak story kat semua....

Mula2 skali akunyer lab test computer network...ari tu dah postpone ke ari isnin...so xpe la..kteorng pun g la...mg ada isnin tu..tengah sedap2 dok wat tetiba jer letrik xdak....YA ALLAH....bila lecturer aku g tanya lab assistant...dia ckp maybe lama blackout tu..sebab dengar cter sampai ke taman U....hhmmm...so kena la postpone....arggghhhh........tapi bila aku pk2 balik maybe ada hikmah disebalik semua tu sebab aku xleh wat yang secondnya sooalan walaupun kechek dah bagi jawapan kat aku..tatau nape...hanya Allah saja yang maha mengetahui...

Tu satu....satu lagi pasai netcentric...ntah la aku taktau nape ngan lecturer aku tu...tup tup dia ada bagi assignment...suruh present ari rabu..50% dari markah keseluruhan...yg nie yang paling xtahan skali..antara lulus ngan tidak la kalu xbuat benda nie..perghhh...serabut aku...dah la laptop aku wat hal...install xble2..sampai ke selasa mlm still xleh..aku dah berputus asa...sebab wat apa pun dak lagi..tapi tetiba jer aku teringat assignment aku sebelum nie...bleh guna yang tu..tapi nak kena orter kat lab la...perghh...sok pg tu aku g la wat...ngan serabut gler aku rasa..dalam masa sejam aku just bleh wat login,view ngan insert..tu pun cincai ma...tapi bila pikir2 ok la banding bebudak nie yang ada dah wat 2,3 hari bleh wat benda yang sama gak,heheheh...alih2 lecturer aku ckp kat aku...group khairi present ari jumaat la...postpone plak....aku ikutnya dah malas nak tgk lg coding nie..tapi aweks aku still nak wat menyebabkan aku berubah fikiran....hehehe...akhirnya selesai gak aku wat program tu..bleh wat semua...perghhh,br aku perasan ada hikmah gak disebalik lecturer aku bagi postpone...Alhamdullillah....

tu la kisahnya..dah la...malas nak mencarut banyak2...hehehehe...

No comments: