- 5 hAri LaGi -

Bosannya aku malam nie....eh silap..dah pagi la..sekarang jam menunjukkan kul 2.57 pagi...sambil2 sahur nie aku teringin plak nak dengar lagu raya....hehehhe...al-maklum la dah dekat nak raya nie...hhhmmm..dah dengar lagu raya nie teringat plak aku kat umah...perghh...masih ada 5 hari lagi aku nak balik..dah la aku balik 10 hb mlm...dah tu kul 10 mlm..tapi selalu mmg aku balik macam tu pun...bas malam...

Hmm...sebut pasal balik teringat plak nak check tiket..ye la..yang beli tiket nie ari tu awek aku..dia kuaq ngan member dia kathy g beli...aku pun xcheck bas apa aku naik...btui dak kul 10...















Setelah di check2 semula btui la 10 Oktober...slamat aku..kalu x,raya kat cni la..hehehehe....tapi bila diperhatikan balik tiket nie..ada tulis syarikat ECSTACY...dah rupa pil khayal plak...hikhikhik.... ya Allah nape la lmbat sangat masa nie berlalu...hehehe...







Lagi seminggu jer umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri...Aku pun nak ambil kesempatan ucpkan sElAmAt HaRi RaYa kepada semua umat islam...hohohohoh...dah macam ucapan raya dari perantauan plak..hehehe...

Hurmmm...perut pun dah penuh diisi dgn bihun yg dimasak oleh awek aku..dah kenyang ngantuk la plak..hehehehe...ok chow dulu...akum....

2 comments:

Anonymous said...

nak sikit meehoon :P hanta sini weh jgn mk sorg2

k3_1 said...

hahahaha....xdapat la....nak bagi alamat...hehehehe ;p