hEpI BirThdAy UcuK!!!!!


Slamat hari jadi....slamat hari jadi...
slamat hari jadi UCUK....slamat hari jadi...

Hehehehe....nie bukan besday aku..tapi besday insan yang tersayang(my honey)...yg ke 22...pada tggal 21 Oktober 2007 ari tue...sehari pas aku kami balik dari kg....Aku xprepare sgt coz hidup ak terjejas oleh tragedi malang menimpa aku(bilik kena pecah)..tapi apa pun aku kena wat kejutan kat sayang aku...so ajak dia kuaq...destinasi kegemaran (jj taman u)...hahahahaha

Kteorg sampai je sana jalan2 dulu...prob aku sbb aku xbeli hadiah lagi nie...tp xpe..nnt tanya dia nak apa senang..hahahaha...sempoi jer...pas puas berjalan kami g sembahyang...pas sudah sembahyang,aku pun cepat2 g cari bunga utk sayang aku..hehehehe...saja nak wat surprise...hehehehe...Dah tu aku pun tggu dia kat sebelah pizza hut..Yesss....aku berjaya wat sayang aku tergezut ngan surprise xseberapa aku...hehehehe....pastu kteorg makan kat pizza hut...al maklum la ada pizza murah...hehehehe(save skit budget...)kalu xdak pun aku still nak blanja...cheh...


nie la hidangan yang kami...hehehe..kek tu beli kat kedai "Lavender Cake Shop"...rancang nak g beli kat secret recipe..tapi takut nak masuk..biasa la org kg..hahahahaha....pas habis makan kteorg nak g cari hadiah..aku dok rancang nak beli jam yg satu set tu...ari tue tgk ada sale...tapi nasib xmenyebelahi aku....dah abih sale tu...harga back to normal..mak ai...mahal tue...cancel la...hehehehe...alih2 bila jalan2 kan kedai2 kat taman u awek aku minat nak jam pooh yang mmg dia minat gler....aku pun beli la..heeee....

aku still xpuas hati sebab xleh nak wat kejutan kat sayang aku..sebab aku xsempat nak beli hadiah kat sayang aku..ye la semua nie sebab penyangak yang masuk bilik aku...hhmmm...apa2 pun SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 22 SAYANG...LoVe U SayaNg

4 comments:

Arfian said...

aheks..jiwang jiwang..hohho.
pepehal..
moga berkekalan hingga ke anak cucu and cicit..amin....
kawin nanti jgn lupe jemput..aheks..

k3_1 said...

hahahaha....nak wat mcmana...
AMINNN....
no hal...jgn risau..aku akan jemput..jgn xmai dah la..hehehe

Anonymous said...

emm nk menambah komen bleh hehe...hepi besday gak utk ucuk tu hehe...emm apa ek,bila rncg ni hehe jgn lupa bgtau ek...xsabar nk mkn nsk mnyk krg tau...k moga bahagia selalu daaa

k3_1 said...

hahahaha...mcm kenal jer sapa nie...asal xnak letak nama...i'Allah..jgn risau...nnt aku jemput semua...