LaB tEsT cAncEL..

Yahooo.........berita yang paling gumbira untuk didengar time tu...hahahaha..masa tu kul 12 lbh dalam KPU10....Sepatutnya aku ada lab test Network Programming...tapi di sebabkan lecturer aku terpaksa g present apa ntah kat TNC (sumber dari raj) so dia terpaksa cancel dan tunda lepas raya....Dia ckp kalu dia nak cancel dia akan call ckp cancel(nie pun sumber dari raj)...alih2 mmg dia call kechek ckp xsempat balik then dia pun cancel test....

Yang menyebabkan aku suka bukan sebab apa...bukan sebab aku xsuka subjek ini atau aku xsuka lab test yang dia buat...tapi sebab aku xbaca ngan xstudy apa2 pun..aku just harapkan softcopy tu pun kalu aku brani nak tgk...hehehehe...sebab aku nie jenis penakut skit nak meniru nie..hehehehe...

Bila aku pikir2kan balik..patutla aku malas semacam jer semalam..aku siap tido lagi...malas nak study..xtau nape...hehehehe...maybe sebab naluri aku dah tau xdak lab test kot..hahahaha....So sekarang aku dah merdeka...otak aku dah set nak balik jer..hahahaha

No comments: