PrA pEnDafTaRaN sUbjEk...

Benda nie yang ditunggu2 sebab kalu lambat aku takut terlepas lagi subjek BI mcm sem lepas....so kena aware skit...mcm2 ura2 yang aku dengar tentang pra pendaftaran ini....ada kata dah bukak...ada kata arijumaat...rupanya ila tanya en dolah dia ckp xbukaka lagi...ari ahad nie..dia nasihatkan aku register je dulu BI tu online awai pagi tu....Kalu nak tau En Dolah nie la antara Staf FSKSM yang paling sempoi....ye la mana xnyer, kalu korang sanggup ke nak layan karenah semua budak yang pelbagai ragam...tp dia kool jer...tu yg aku suka ngan sikap dia...respect la....hhehehehe...

So bila dah tau tu...ahad malam tu aku sanggup berjaga sampai ke pagi..ye la..kalu aku tido pass subuh...kompem aku xbangun..hehehehe.....aku pun stay la sampai bagi...alih2...dalam kul 7 lbh blackout la plak kat bilik....Adussss...mcmana nak register nie..dah la raj pun suruh reg kat dia sama...Dalam pikiran aku, kalu xdak gak letrik nak suruh raj la g fakulti untuk register utk aku skali...hehehe...Tapi tetiba jer aku teringat TRNet(bilik komputer)...ha'a baik aku try nasib kat ctu...dalam kul 7.45 aku pun g la turun TRNet nak check sama ada letrik ada ke x...

Nasib menyebelahi aku....letrik ada..YES......Alhamdulillah...Aku pun trus jer on 2 bijik PC..ye la nak reg kat aku,awek aku ngan raj lagi...aku hantar msg kat risz mintak no ic dia ngan kecheck...ye la nak tolong diaorg sama sebab kat atas xdak letrik...Aku pun berjaya mendaftar subjek UHB 3012 (English for Career Search)..hahahaha....masa aku daftar tu baru dalam 10 org yang mendaftar.....bleh la aku tido jap..jap lagi la baru g fakulti untuk daftar yg lain...

Dalam kul 11 mcm tu baru aku g fakulti utk daftar..sampai jer baru nak call raj..skali jumpa ngan risz..diaorg dah daftar...so aku just ambik slip dia daftar ikut apa yang diaorg daftar jer...hahahaha..kan senang...

No comments: